2010-06-13

♥ Godmorning every one ♥ .. Söndag morgon ..
Nu är hundarna rastade, & deras frukost intagen, massa kort
har det blivit taget efter vägen.
 Nu tycker jag det e min tur för frukost..
Så det får bli lite kaffe & en ostsmörgås ute i trädgården..
Det regnar ju inte "Me like it "
Idag ska jag inte göra så mycket hade jag tänkt, ska sitta &
Designa lite med webbshoppen som faktiskt håller på att ta form.
Lite foton ska göras, lite Colage..
Så jag återkommer lite senare.

ETT litet CITAT att ta med IDAG.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
One smile for all.
One heart of gold.
One of the best this world
could hold.
Never selfish, always kind.
What a beuteful memory, to
leave behind.

(OKÄND)
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥


Nu är jag tillbaka, det blev en ganska lyckad dag, blev en
massa gjort idag ändå & jag som inte skulle göra så mycket.
Solen kikade fram riktigt bra idag, så det blev en stund i
solen med kaffe koppen i handen & solbrillorna på, liggandes
på rygg i solstolen under parasollet.

BILD på mig


Sen skjussade jag gums till boyfreinden, sen blev det lite
jobbing för mig med webbshoppen.

Var även en sväng till T & lilla ❤
 
Ett litet colage på ❤



Väl hemma igen så, började alla att drälla in.. så det blev
middag för 9 pers, middagen bestod av örtmarinerade
kotletter med ugnsbakad potatis, vitt bröd & kall vitlöks sås..
mumma det :))

Ett colage på mitt andra ❤



Neeee, nu e det nog dax att ta kvällen, det får bli filmtajm i bingen.
 
Natti alla goa ♥ Zzzzzzzzz .. syns i möra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0