2010-06-22

Godmorgon alla goa ♥ Så då var första natten gjord :)) .. Yehaaaaa, det har gått gör bra.
Väl hemkommen så fick jag börja med att köra två taxin turer på morgonen.Tjejerna ska ju till skolan, N går i skola där vi bor, men det är 5 km dit, & när jag ändå är uppe så har jag lovat att dom dagarna behöver dom inte ta bussen.
Men ibland händer det ju att dom börjar olika tider, för I går i skola 3.5 mil härifrån, där av det kan bli flera vändor..
Men nu är jag äntligen hemma. Måste bara sätta mig ner lite för att komma ner i varv en stund först innan jag kan krypa till bingen. 
Hoppas nu bara att John Blund har gett mig en rejäl dos sömnsand så man orkar sova lääääänge =))
*

Nu e jag tillbaka en kortis. Sov ganska OK.. men ack så ont jag har imina fossingar :(
Natta hade hemma match idag, såklart man var där & hejade på, tyvärr så vann dom inte, men dom var duktiga & ändå & kämpade kämpade sten hårt.

BILDER från matchen


Neeee, nu måste jag fixa & dona lite innan jag ska iväg igen för natt 2. Så jag önskar er en toppen kväll alla goa.
Så hörs vi ♥ till möran.. Kramar ♥
Trackback
RSS 2.0