Besök hos Mel 20/3-2010

Har varit en fullspäckad helg.. I fredags så var jag & Therese till stan & köpte den sista doppresenten som jag hade väntat på.
Lördag morgon vaknade jag med skallebank ;(( jag som skulle försöka komma iväg ganska tidigt för färden mot Linköping.
Det var bara att försöka kurera sig med lite migränmedicin & hoppas att det inte skulle utvecklas till migrän.
När klockan var 11.30 så kände jag att nu kunde jag nog fixa att åka.
Så in med grejerna i bilen & solbrillorna på & styrde färden mot Linköping, solen skee´n, var kanon väder, men inte så kul när skallen spränger, men jag tog det lugnt så efter halva vägen så var det ganska ok.
Var framme i Linköping kl; 15.00. Det var roligt att komma till Mels hemma plan sammtidigt lite ovant.
Men jätte kul. Vi hade mycket att prata om ;)) ..
Mel broderade på en fin liten kycklingtavla, sen var vi ut med Shisco, Mels gulliga hund. Senare på kvällen så kom Annelie hem, var jätte trevligt att få träffa henne ;))
Sen skulle vi givetvis få lite föda imagen, det blev Kina mat medans vi samtidigt kikade på Körslaget, brukar inte titta på det men nu var Rongendahls med & dom är ju ifrån Molkom så klart man måste titta.. heja, heja Rongendahls :))
Sen var det dax för att krypa till kojs. Mel var så snäll att låna ut sitt rum & där inne sov jag så gott hela natten =))
Bilden nedan är på Mel & Shisco.. visst är dom fina ;))...Tack Mel, längtar tills du & brorsan kommer till Värmland.  
                     
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0