2010-06-12



Gud så trött man kan vara.. gäääääsp
Idag börjar gums som ledare på Fotbollskolan, den håller på
hela veckan.
Senare idag så ska jag jobba efterm/kvällen, så det blev lite lugnare idag,
har varit ganska hektiska dagar.

Mina tankar idag går till en vän som jag saknar, hoppas du har det bra.


Ja, då har man jobbar, gud såååå ont i fötterna jag har, e helt slut i kroppen ;((
Vill ju så gärna att det ska funka.
Har nu intagit ryggläge på soffan.. datorn på magen... benen är upp hängda i
taget :P (skulle kanske ha tagit spikmattan med?)


<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ett KLOK Citat
författare OKÄND

Om du INTE kan Älska mig för den jag
är & inte för den jag borde vara.

För jag är den jag är & det kommer jag
alltid att vara.



Natti alla goa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0