2010-06-06

Solen skiner även idag :)) & idag e det faktiskt en lite bättre dag (änn så länge) =))
Dagen började med att jag åkte på massage, helt underbart, var verkligen
behövande.
Efter massagen så blev det en äggmacka & kaffe ute på trappen i solen.
Sen tog jag kameran & gick på en liten foto promenad..

♥ Lite bilder som jag tog på promenaden ♥



Sen hem & gjorde lite mat, det blev spagetti & köttfärssås.. mums :))



<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>

Efter maten blev det en stund på soffan, sen stack jag & en kompis iväg & fiskade,
shit vad mygg det var :(( några abborar & mörtar blev det & nya kort givetvis.
Kunde ju inte låta bli när solen gick ner, var kanon fint.




Nu har jag suttit vid datorn några timmar med & att jobba lite, hoppas min webbshopp blir
verklighet så småning om =))

Litet prov på vad som kommer att finnas



Neee, nu får jag nog ge mig för ikväll, det e dax att till bingen gå, tycker mig höra att
kudden ropar Zzzzzzzz
Natti natti ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0