Solen skiner.. 2010-06-03

Morn, morn ♥ alla goa .. blev inte många minuters sömn inatt ;(( ... men vad gör det när
solen redan lyser så glatt =)) ♥



Det var svårt att komma igång idag, seg som attan & ont, ont sen igår :(( får nog fundera på & inta ryggläge i solstolen :)) .. trädgården får nog vänta, ja, ja.. 
Behövde inte fundera så länge, Jocke & farmors älskling kom en stund,så jag gjorde iordning några äggmackor med bacon som vi tog med oss ut i solen... det var mumma det :))

 



Medans farmors älskling sprang runt & hade lekte & Jocke pratade i telefonen så skulle jag 
duka av & vi skulle ta kaffe, men mitt uppe i det när jag bar grejer så snubblade jag lite lätt på 
Jockes skor som stod på mattan i hallen, det skulle jag ju inte ha gjort, för AJ vad det gjorde 
ont..
Nu kunde jag inte gå på foten igen & tårna, samt foten svullnade upp som bara den :)) neeee, 
inte igen tänkte jag, & Jocke blev gör orolig.. Jag kunde verkligen inte stödja på foten ens..suck :(

Så det blev i ilfart till akuten, in på röntgen, där konstaterade dom att det inte var brutet :)) men tre 
tånar hade dragits i sidled, så dom låg inte på sin plats, hade varit bättre om dom hade gått ur led 
sa läkaren..
Läkaren sa att han måste dra dom till sin plats, han undrade om jag ville ha bedövning, nepp sa jag.
Så han drog & lirkade länge, ont gjorde det kan jag säga :(( han frågade igen om jag ville ha bedövning,
han sa att han trodde ingen hade varit utan den en andra gång om man hade blivit tillfrågad, men jag sa
nej igen... kör på... gud så ont det gjorde..
Så nu blev det rullstol & kryckor igen, en fyra-fem veckor minst sa läkaren.. bläääää
Varför ska jag ha en sån osis jämt? :((  
Var hemma från akuten strax före kl: 24.00

Mina fötter.. ganska så svullet ;(

Nu e jag trött, så vi hörs imorgon.
Jag tror jag ska krama kudden & tycka synd om mig själv..


Zzzzzzzzzzz



Trackback
RSS 2.0