Så nu är jag tillbaka..

Fattar inte detta med att få med en bild i BLOGGEN, jag har ju lagt till bilden men den syns inte i ändå.. ?..?.. (försökte lägga in på mina vovar).. hm?.. Ibland känner man sig ganska bakom flöten kan man säga.hahaha Ja som sagt, jag fick lite besök förut.. sen så var jag helt slut så det blev ryggläge i soffan & då blev det tittande på Granfejden.. Det är helt sjuk hur människor kan bete sig alltså.. Att dom inte skäms.. Visst, kan förstå till en viss gräns men ändå.. (kan bara små le).. Ja nu får vi se hur den här natten kommer att te sig..suck.. ;((( undra om det blir något sova alls.. Imorgon då blir det kul. ska passa min ena lilla Ängel som är ca 5 1/2 månad. tror ni jag ska snosa & mysa eller.. gud så gött.. Men innan dom kommer så tänkte jag ta en fajt med dammråttorna, ut med mattorna & byta gardiner i vardagsrummet.. Så nu hoppas jag på en bra natt & ett bra uppvaknade när det ter sig på morgonen.. Kanske slänger ihop någon kaka till kaffet tills dom kommer.. Ja det ordnar sig nog så bra.. Men jag återkommer imorgon med berättelse om hur det gick..hahaha.. kanske blir pannkaka av allt.. neee ska inte måla fan iförväg, eller hur?.. Vi syns, vi hörs.. & ni ha nu en super duper fredag med..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0