Så detta är nu min blogg..

Ja då får vi se hur detta går.. Om jag nu förstår ;)) Idag har faktiskt varit en bättre dag. Jag somnade vid halv fyra inatt & vaknade sista gången vid 07.15 imorse... fattar inte att det inte går att sova. Förmiddagen var seg.. men det gick. Men skönt att jag fick en tid igår nu den 12 februari för läkarbesök & massa provtagningar.. 6 månader har det snart tagit & många turer & bråk hit & dit.. Väntat även sen nu i måndags på att dom ska ringa från Ortopeden, men allt tar sån tid. VARFÖR?.. Jo, idag ska man inte vara sjuk för vad det handlar om är att det kostar pengar..suck.. ;(((( Men nog om det.. Ja vad har jag gjort idag, jo jag har suttit & jobbat en hel del vid datorn, små stunder som jag har kunnat sitta still.. Skrivit lite dikter som jag har lagt ut på Facebook på min sida som heter Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom.. Startade den sidan 1 januari i år & det har visat sig vara mycket omtyckt.. det är roligt tycker jag, skön känsla när man kan göra någon annan människa glad eller rörd fast man inte känner dom.. Tycker att varge människa har så mycket att ge men att det ges allt för sällan något.. Sen så har jag varit ut lite idag, tyvärr inte alls så mycket som jag skulle vilja, är ju så begränsad.. men var ut iallafal & lekte med mina vovsingar.. Ska se om jag kan lägga in en bild på dom. Nu ringde en kompis, hon skulle kika hit, så jag återkommer nog lite senare ikväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0