Ja då har man fått lite gjort nu..

Ja natten blev inte som jag ville, utan som den tyvärr brukar te sig, somnade nog inte färrän bortemot halv fyra imorse, sen vaknade jag kvart i fem.. Så nu e jag lite groggy, men inte trött för att sova.. det e det som är konstigt, fast jag inte orkar sova på natten så e jag inte trött på dagen så att det går att sova heller..suck.. Men jag har faktiskt fått en hel del gjort i stället nu på morgonen.. Tvättat två maskiner, diskat, ut med mattorna, & sen damsugit... Tänkte att jag skulle ha tagit toan, & gjort en riktigt grovrengöring, men får fundera på det en stund till.. För krafterna finns inte där nu, jobbigt när dom tar slut så fort.. ;(( Sen var det ju kakan som jag hade tänkt göra, men det hinner jag.. Blir det en kaka bakad så ska jag försöka ta en bild så får ni se vad det blev.. Nee är nog bäst jag vilar lite & sen sätter fart..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0