Kan ej soooova ;(((

Ja nu e klockan snart kvart i fem på måndags morgonen, det har varit en lång natt & fortfarande går det inte att sova.. Snart vaknar dom i huset.. Så jag berättar lite nu hur helgen blev, så fördriver jag lite tid.. Fredag så var jag ju barnvakt åt mitt ynsta barnbarn.. & vad mysigt det var, man blir ju alldeles tokigt på detta pussande & snosande, kan ju inte få nog ;))) är ju som en drog... Lilla gumman har blivit så stor, gud vad tiden går fort.. Lördag så var det fortsatt med snosingen & pussandet, bara mys.. Sen kom min dotter upp på eftermiddagen, & sen kom min son & mitt andra lilla goa barnbarn, (hon e lite större), så då blev det mer pussande, snosande, mus & goskalas på högsta nivå... mm... gött ;)))) Sen kl: sju på kvällen så var jag bjuden till en kompis på lite mat & tölande.. Skulle bli lite GIRLPOWER".. Usch vad jobbigt det var innan jag kom iväg.. var som att bestiga världens högsta berg bara för att man skulle göra sig iordning... Men jag kom iväg, & det var kul, senare kom det massa andra men då åkte jag hem, kände att nu räckte det.. Det var lagom så. natt till söndag så blev det tyvärr heller inte så mycket sömn, men lyckades att somna ca:07.15-07.30.. sov faktiskt ett par timmar.. Sen var det full fart hela dagen.. Dammsög, diskade & lagade mat.. sen var jag iväg & hämtade min kusin..hon ska sova över tills imorgon eller idag blir det ju.. Ja & nu sitter jag här & skriver.. Ska ringa lite nu på morgonen bla till bisiktningen, måste ha en tid.. sen ringa läkaren som fortfarande inte har ringt mig.. Glömde ju att berätta att det blev en kaka i fredags eller två faktiskt, gjorde kladdkaka, var inte fel... men tyvärr blev det ingen bild, men kanske nästa gång. Ja nu e klockan 05.00 suck, bara jag uppe, inte ens tuppen..hahaha Ska ta mig en tur till soffan kolla om det e något på tv.. Ha det så gott.. ZzZzzzzzzzzz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0