Påskdagen..

Mormors goding sov så gott hela natten tills telen ringde tio i åtta på morgonen,
fattar mig inte på folk som inte kan tänka lite..men, men...
Var lite mys innan vi gick upp givetvis, sen var det gröt på frukost menyn..
Det var mumma det =))



Sen så släppte vi ut vovarna efter dom fått sin frukost, så dom fick göra sitt. När dom andra
behagar vakna så får dom ta promenaden idag... värken i kroppen idag e inte alls snäll
tyvärr ;((

Vid tolv så åkte jag & Tindra ner till mamma som väntade sig sjuk på att få hem sin lilla
älskling..hihihi

Vi tog en fika ihop, sen for jag vidare hem för att börja med maten.. Middagen bestod av lite mer
påskmat..
Klockan sex så körde jag dom stora töserna till en kompis, dom ska övernatta där inatt.. Dom
ska vara vakna hela natten så dom e alldeles uppspelta.
Sen hem, satte mig lite vid datorn & jobbade.. skrev lite på min bok..
& nu e det natta, & John Blund kom faktiskt ikväll tror jag för nu e jag ganska trött =)) Zzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0