Helg & ledig :)

 
Ingen sovmorgon här inte fast man är ledig. Var i stallet vid ca halv sju för morgonbestyren samt en massa mys & gos givetvis, sen hem & tvinga ut dom andra mindre 4-benta på morgonprommissen.
Förstår inte dom som inte förstår hur mycket kärlek man får av djuren (det jag förstår är att alla inte kanske gillar djur)... men, men "No problems for mee" tycker det bara är synd för man missar så mycket.
Sen fattar jag inte mina dogs att dom inte gillar tidiga mörnar, way?? haha sötnosar som är ena riktiga tröttisar :) .. dom är faktiskt så morgontrötta att fick dom så skulle dom lätt kunna ligga kvar i sängen till minst tio-halv elva på förmiddagen.
Morgonpromissen var underbar i alla fall, dock ej någon sol men otroligt varmt, litte lätt dis. (vet faktiskt inte hur varmt).
Denna helgen kommer att försvinna ganska fort då det är späckat båda dagarna, idag så ska det packas, sorteras, stuvas in i bilen för morgondagen.
Det blir premiär för mig på Karlstads loppisens första inneomhus dag för i år, det ska bi spännande & se hur det funkar & vad resultatet blir.
Sen senare i eftermiddag blir det 25 - års kalas, svärdotter fyller 25 - år så det ska firas :) Hipp hipp hurra S på din egen stora dag :)
 
Nu ska jag försöka få i mig lite frukost innan alla andra i hset vaknar & få lite gjort.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0