Inget bloggande idag..

Det var en riktigt seg dag idag :p tog mig i kragen frampå eftermiddagen i alla fall & begav mig ut med dom 4-benta på en långtur, dogsen fick jobba ordentligt medans jag njöt av turen & att se deras lyckorus att få springa & söka för fullt.
När vi väl var hemma igen så var det några som var riktigt sletna kan jag lova, en likaså matte.. men medans dogsen tog sig en välbehövd skön vila så fick matte ett trevligt besök som avnjöts med jordubbar & grädde ute i trädgården... stort "GILLA" :))
Senare på kvällen kom mamsens tös hem, det blev lite kvällsmat till tv sen kröp gumman i säng & jag blev sittande kvar & fortsatte sappa runt på tv.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0