Bra dag :)))

Idag har det varit första dagen på jag vet inte hur länge som det har känts relativt bra, jag höll fast vid den känslan hela dagen & har fått en hel del gjort (dock i min egen tackt) det blev en hel del tvättanden b.l.a. som hängdes ute givetvis.
Sen kom mina två sessor & var här några timmar & lekte för fullt, själv lade jag mig tillrätta i solstolen & njöt för fullt av deras bus & skratt :))
Lite kort har givetvis tagits under dagen med på all grönska & blomster med dess färger som gör sommaren så härligt underbar.
Men nu börjar jag bli riktigt sleten men fortfarande varm i hjärtat att denna dag kunde få kännas så underbar, än är inte dagen slut så får se kanske blir jag med på en liten fisketur på kvällskvisten som avslutning.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0