Tårtdax..

Idag blir det lite att stå i, tårtor ska göras, det ska fejas lite här & där. Tänk om man kunde sluta & fylla år & bara ta det när det fylls jämt då skulle jag vara så nöjder :) ja, ja nu är det ju inte så, visst ska det bli kul givetvis & sammanstrålas på min egen lilla dag (eller min & min brors dag, han föddes på min 5 års-dag).
I flera år trodde jag att han var min egen present för det var vad alla sa till mig, tänk om din lillebror förds på din födelsedag.. vilken present du då får.. så när han kom så upprepade dom dom orden & med ord tar ju ett barn fasta på vad som sägs, som barn vet man ju inte det oskrivna som inte sägs "att så är det ju inte på riktigt", så den dagen min mamma gjorde mig varsle om att så var det inte var jag mycket ledsen, hade ju trott länge att så var det som dom sagt.
Så stort GRATTIS lillebror på din dag du med :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0