Tillbaka till verkligheten :p

Internetet fortsätter att krånga därav mesta dels som jag inte har kunnat blogga :p .. Får se när jag kan lägga in bilder på knoddarna som jag hade tänkt.
Har även jobbat med att göra en massa nya smycken under dom här dagarna som jag har varit frånvarande, hoppas på att kunna få lägga in även dom så ni kan få se dom :))
Igår startade jag med nattsudd efter ett par dagars ledighet, blir ett långt pass denna gång, kommer att gå av först på tisdag morgon så det här med migränen var j_ _ _ _ _t onödig :p
Nu ska det bli ryggläge på soffan & hoppas min kompis migränen ute blir  :)) sen blir det till att stassa om för mer nattsudd.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0