Allergi & migrän OGILLAS :p

Efter ett dygns frånvaro så återvänder jag sakterligen till verkligheten igen, men jag tar inte ut något i förskottriktigt  ännu.
Allergin har slagit till med full kraft, den har känns av till & från under våren men jag har tagit allergimedicinen så det har funkat ganska ok.
Men i måndags natt så slog det till värre än värst (vilket jag inte förstod då) trodde att nu åker jag på någon skit som cirkulerar.
När jag kom hem efter jobbet så mådde jag verkligen inget bra, jag lyckades med & somna till ett tag men vaknade redan efter ett par timmar & mådde värre än värst :( givetvis så hade migränen kommit som ett brev på posten uppe på det.
Låg kvar ytterligare några timmar men insåg att det blev till att ringa jobbet & säga att här kunde det inte jobbas något inatt.
Först frampå eftermiddagen lyckades jag kravla mig upp ur sängen & ta mig till läkaren, väl där fick jag en allergi spruta samt en annan allergi medicin att ta istället.
Nu ska jag krypa tillbaka ner under täcket & försöka sova bort resten :)) Ha en bra dag alla <3 Kramen är er :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0