Tar kvällen..

Gött & vara ledig fram till lördag nu. Idag har det inte gått i så många knop, är vanligt efter en natts jobbande.
Men idag blev det att skruttan följde med mommo hem då hon hade ringt i förrgår & var välldans mommo sjuk & ville komma hit.
Vi gjorde upp som så att då det inte passade just då när jag skulle jobba att på torsdag/idag så kunde hon komma då jag var ledig & hon inte skulle till dagis.
Så när jag kvicknat till frampå dagen & hade varit iväg på massagen som var så välbehövlig så åkte jag & hämtade henne.
Skruttan & jag kom överrens om att vi skulle vara ute en liten stund när vi kom hem fast det redan var kvällen, eller iallafal var becksvart ute, det tyckte hon var spännande.
Efter bus & lek i snön så blev det fortsatt mys inne i soffan med kvällsmaten & efter det en lite, liten lekstund.
Att få äta kvällsmaten i soffan har blivit våran mys stund när knoddarna är här, lite lyx från vardagen kan det allt få vara eller hur? 
Nu sover skruttan så gott :)) det var inga protesterade där inte när det var dax att göra sig iordning för att sova.
Så det som står på agendan imorgon är att en snögubbe ska göras & några snölycktor.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0