Onsdagen försvann..

Jaha, nu sitter jag här igen alldeles alena. Klockan den är 02.30 mitt i natten. Lyckades somna på soffan igen. Skulle se något på tv, kommer inte ihåg vad det var ens. Det har ju varit några jobbiga dagar igen som jag nämt med nacken & denna huvudvärk. Sen det här illamående att gå & må illa & vara halvgroggy & yr hela tiden "it´s not fun.
När vi var i stallet idag så fick jag världens rus av illamående så jag kräkdes :(( men efter en stund släppte det, är så j_ _ _a jobbigt... men nog om det.
Lill hjärtat kom hit efter lunch idag & ska sova över. Jag hämtade upp henne på dagis. Hon var så glader så när mommo kom, det hade hon berättat för alla på dagis att mommo skulle allt hämta henne idag :))
Så efter jag hämtat henne på dagis så for vi till stallet. Smöla hjälpte till & hon donade, hon tycker det är så kul :)) sen när vi var klara med allt som skulle göras & Natta gumman kom tillbaka efter sin ridtur, så var det smölas tur att få rida lite.
Natta & jag pratade sen på vägen hem om att vi ska införskaffa en sopborste & en högaffel för dom små. Det gillades & lät spännande tyckte smöla. Godingarna sliter ju med oss/dom vuxnas redskap när vi grejar i stallet, det är inte lätt för dessa små krakarna, men dom gör det ändå så duktigt. Så det blir en överraskning frammåt.
Nej nu får jag dra mig mot bingen Zzzzzz .. men först några bilder från idag,
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0