Klassresa...

Då har mitt hjärta kommit hem från klassresan. Dom har gjordt en tur till Göteborg med övernattning & en heldag på Lisseberg, samt heldag med shopping på stan.
Dom åkte t.o.r. med X2000, så dom slapp bussresa, gött för dom, lite mer plats att röra sig på. Så det var riktigt nöjda ungar som klev av tåget ikväll när jag hämtade Natta & A.
Natta blev lite dålig tyvärr när dom åkte ner mot Göteborg, så hon var inte så pigg när jag hämtade dom ikväll. Hon var även välldigt hes, så hon låter som en kraxande kråka. Men hon hade haft roligt ändå & det är bra.
Nu provas det kläder för skolavslutningen & middagen hon har dagen innan hon slutar. Hon kommer att bli så fin, hon är fin oavsett, men klart det är roligt att få ha något speciellt när det är sista skolavslutningen dom har tillsammans i klassen.
Men nu ska jag inta ryggläge en stund i soffan tror jag, för är även jag lite slete, inte helt kurant ännu, men ingen feber så det är göttans. Det är bara den där förbenade slemmiga hostan som sitter som berg i bröstet som tär på en.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0