5 av 5 gjorda :))

Önskar alla en riktigt 
Igår var så äntligen 5:e natten gjord, det har varit en riktigt lång helg i jobbets tecken, men äntligen så skulle man få vara ledig i hela 2 dagar :) 
Innan avfärd hemåt när jag slutade på morgonen så skulle det först bli lite mellandags rea shopping, "IDIOTISKT" jag vet men det var ett måste då jag hade lite kvar & inte hade hunnit allt innan för att man hade varit dålig, ja ja, vad vore livet utan utmaningar :p
Sen när shoppingen var avklarad så bar det av vidare hemåt för att fira julafton i efterskott :) .. Allt går, det är väll bara ta fram viljan eller? :)
Våran julafton blev kanon, det var första gången i mitt vuxna liv som barnen med respektive fixade allt & jag kunde sova någon timme innan det var dax :)) .. Tack mina goa ungar för allt.. LOVE YOU all 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0