Röd dag :)) Kristi flygare

Ledig.. ledig.. leeeeeedig.. herre gud så gött. Nu har jag inte BLOGGAT sedan i lördags. Jag har jobbat i ett, sen legat därimellan med migrän, så jag kan lova att jag är slut i både kropp & knopp nu. Men nu är jag ledig heeeeela helgen :))))) .. jag hoppas telefonen nu kommer att vara tyst.
Och äntligen är det en remiss på väg till NEVROLOGEN iallafal. Har nu haft migrän sedan annandag påsk, så det är ett tag nu..suck, suck :( den som brukar ha migrän, vet hur det känns & ha det en dag, tänk då att ha det hela tiden & den inte försvinner.. "DON`T LIKE IT" Tänk om det gick att utrota den. Då har ni en här som inte skulle sörja.

Söndag var det ju MORS dag, även den tillbringades i sängen med migrän, Therese gumman hade bakat & donat, men det fick tyvärr vänta. Fick ett fint sms av henne, där det stod.
"LOVE YOU"
Stort GRATTIS till VÄRLDENS bästa MAMMA
på Mors dag

Är så lyckligt, previlegrad till att ha fått dessa underbara ungar :))

Måndagen var jag till sjukgymnasten.. fick massage, like, like :))
Tisdagen bar det av till Ortopeden & fick såna där handskenor för handlederna. När dom kom på, var det som om jag fick nya händer, helt underbart. Bara & vänta & se om det håller i sig, annars blir det operation nästa.

Onsdag-Torsdag så var det endast jobb & rygglägge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0