2010-06-23

Godmorgon Kramar till alla er goa där ute ♥ 
Börjar ni vakna till?
Tänk idag känns det som det e en riktigt bra dag..
Tänk om det kunde vara så även när jag sen vaknar.
Solen skiner för fullt ute & en annan måste gå & lägga sig ;(
Kanske man istället skulle ta kudden med sig ut i solstolen?
Hm? .. får grunna på det, men sängen lockar oxå :P
Tror att det får bli sänga.. har ju två nätter till att göra så
sömnen behövs ju.
Så jag säger Zzzzzzzz så länge.

Idag så fick jag ett roligt uppvaknande, jag vaknade av att
det står en hoppande hund på min mage, han trodde tydligen
att min mage var en studdsmatta
(bra svikt & mjukt att landa på :) så det var bara att gå upp.

Idag har jag haft mina Änglar här & givetvis har det ju tagits
en massa kort.

Lite BILDER på mina Änglar







Nu måste jag tyvärr ge mig, för gud vad tiden/timmarna flyger
iväg när man sitter vid datan.
Måste hinna fixa lite.
Så ha det så bra.. kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0