Dagen D = Tindras dop

Vi for iväg jag & Mel, vi var framme vid kyrkan i god tid. Jag var förväntans full över att äntligen få träffa Daniel & hans lilla familj =))
Dom var så fina & dopet likaså. Tindra var så duktig, hon sa inte ett knyst ;) Efter det var klart så var det dryck & smörgåstårta i en byggnad brevid kyrkan.
Där fick jag tillfälle att prata med Daniel, det var jätte trevligt. Dom öppnade Tindras alla presenter, hon fick många fina saker.
När allt var klart så var det bara att tacka för sig. Daniel följde med ut till trappen, vi sa hejdå, & hoopades på att ses snart igen.
Så var det bara att börja styra bilen hemåt mot Värmland, det var inte alls roligt att köra i både regn & snö.
Det tog mig 5,5 tim mot 3.5 tim när jag åkte dit.
Mellan Motala & Degerfors så kunde jag knappt åka i 60 km i timmen, så det tog sin lilla tid att komma hemmåt, men hem kom jag till slut.
Här kommer en bild på dopet.. Daniel står längst till höger.
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0