Vår.. Sol & fågelkvitter..

Kan det bli bättre än det efter en lång vinter när man kommer ut & solens strålar träffar ens ansikte så man måste sluta ögnen för att den är så stark samtidigt som man hör fåglarnas kvitter överallt.
Nu får vi hoppas innerligt att våren är här för att stanna, för bara några dagar sedan var det här näst in till storm med både snö, hagel, regn & sol samtidigt, hoppas nu att det var det sista som skulle ner så det går åt ljusare tider.
Jag har ju varit off ett bra tag med bloggande, har skrivit det förut, i oktober hände det ju en stor grej så jag blev sjukskriven, är det fortfarande så denna vinter har varit tuffare än tuffast så jag längtar mer än någonsin efter våren kan jag lova, njuter & ler med hela kroppen.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0