Vinter har kommit :p

Inatt har det varit riktigt kallt ute, det låg runt -22 grader" & i morse vid 07.00 så var det -16.5.. i did´t not like it":p
Men det var bara att försöka hitta vintekläderna & vinterkängorna för det behövdes när jag skulle ut med dogsen kan jag lova för hujeda mig så kallt det var.
Kängorna fick jag dock leta efter ett bra tag innan jag hittade dom så vi kunde bege oss ut (jag hittade dom till slut i en lådan i källaren).. helt otroligt att man inte har behövt dom på hela vintern men idag 13 Januari då behövdes dom för första gången, ja vad säger man.
- Jag säger, varför vinter kunde du inte ha hoppat över detta nu när du ändå inte har kommit som du ska, jag vill ju ha sol, vill ha värme, kunna gå barfota i gräset :)) .. men, men that´s life.. suck, suck :p bara att gilla läget "not" men nu har i alla fall både raggsockorna & kängorna använda väl idag för först gången denna vinter.
Och trots kylan så hade dogsen riktigt kul ute & dom lekte av sig ordentligt & dom ville absolut inte in sen när jag tyckte vi skulle gå hem, men nu är vi tillbaka inne i värmen så nu ska det bli gött med värmefilten & soffan med en varm kopp te & dogsen liggandes brevid.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0