Flunsan :p

Flunsan har tillsut greppat sitt tag i mig med, slapp inte undan. Det började förra veckan med lite varannan dag, trodde till slut att jag kanske klarar mig men icke sa nicke.
Det var bara att inse att nu var den hör, den envite baskelusken för att stanna.
Blev tvungen att sjukskriva mig på torsdag, fred-lörd-söndag var jag ledig så tänkte att denna fajt klarar jag mig igenom å dessa dagar.
Oj vad jag bedrog mig, igår söndag så tyckte jag att jag var relativt okej men ju längre dagen gick så visade det vad fel jag haft.
Så nu sitter jag här & tycker "lite" synd om mig, inte alls kull, ingen ork, feber, nyser som en hel orkester, huvudvärk.
Har i alla fall dessa dagar sovit mycket men dock drömt dom konstigaste drömmar man kan få ihop, igår fick en av mina hundar bli varsle av mina drömmar.
Jag drömde att jag hade somnat på soffan (vilket jag även hade gjort på riktigt) jag har en skinnsoffa, i drömmen så drömde jag att en utav mina katter hoppade upp i soffan & började klösa på soffan så automatiskt fyade jag & föste ner katten med benet där jag låg.
Samtidigt vaknade jag av en duns, nere på golvet kravlade en stackarst yrvaken hund upp & fattade ingenting (jag har 2 hundar varav den ena alltid ligger nere i knävecken) .. jag insåg snabbt vad som hänt, att jag hade drömt & att min stackars Bamse hade blivit nersparkad från soffan av mig i tron att jag trodde det var katten.
Tror ni jag hade dåligt samvete eller... jag kan svara på det: ett stort JA så det heter duga :( FÖRLÅT Bamse gubben <3
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0