Energin & orken suger :p

Börjar bli ganska less på skiten nu, vill verkligen tillbaka till jobbet, vill börja komma ut lite, en sitter här hemma som en eremit & tycker allt är skit.
Men tyvärr så uteblir ju orken för värken den gör sig så snällt påmind hela tiden som ett ilsket bi & värst är ju på natten när givetvis sömnen inte infinner sig som den sig bör.
Så en har ju inte det bästa humöret kan jag lugnt påstå, det är väll inte så konstigt kanske men ändå.. suck, suck, är så less :p
En resa skulle verkligen sitta fint, typ Tihland i 3 v eller något, helst till en öde ö, tänk att bara få lapa sol, äta gott, roa sig mm, det skulle tankas på mycket i dom tomma  energidepåerna då :))
Ja, ja.. bak to reality :p .. drömma måste man kunna göra, men så småningom så ....... :))
Har i ala fall nu på morgonen lyckats petat i mig en hård macka & den satt för en gång skull som smäck i magen, det var mumma :))
Nu tror jag att jag intar liggläge en stund när jag nu har fått gnällt av mig lite, måste samla orken till att ta mig iväg för ett besök hos läkaren senare idag :p
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0