Dåligt med sömn = sen frulle :p

Blev väll någon timmes sömn fram på morgonen i alla fall inatt.Så givetvis blev frukosten sent intagen idag men är glad för det lilla en får i sig :pSitter nu & grunna vad som borde göras idag, vad orken/lusten mäktar med.Kom då fram till att jag har ett gigantiskt stort måste som väntar på mig ute i köket.Det har väntat ett tag så det har nu blivit till ett stort berg som icke försvinner av sig själv, detta berg kallas för "diskberget"..Det har helt sonika/snällt uppkommit utan att jag har bett om det heller då jag har haft svårt att bestiga det på riktigt/som vanligt dom sista 2 v :(Hm? Kanske ska koppla på högtryckstvätten på vattenslangen & tsn in den & börja klättra :)) haha
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0