Sömnbrist.

Klockan är nu strax 02.15 & jag har givetvis inte kunnat sova något alls, suck, suck.. "John Blund" were are you?.. ?
Om ca 4 timmar ska en upp så snart är det ju ingen ide att försöka sova ändå, men det skulle verkligen behövas lite sömn nu då skallebanken börjar ta sitt grepp om hjärnkontoret :p
Ska ju till CSK för vårdplanering imorgon bitti för gumman så hon kan komma hem sista tiden eller så länge cancern nu tillåter det.
Det är många bitar som ska klaffa innan hemgången så då ska monstret (jag) dit & ryta till så att allt blir som det är sagt & att det verkligen funkar när hon väl är hemma.
Det är många tunga moment att jobba sig igenom i allt detta kaos, sorgen får jag lägga åt sidan men den pockar på när natten kryper fram därav som sömnen så gärna uteblir :( :p
Nej nu får jag allt inta ryggläge på soffan i ett sista tappert försök & hoppas på att någon kommer & klubbar något hårt i skallen på mig så jag får Zzzzzzzzz lite (önsketänkande) :p .. en go kram som säger att allt kommer bli bra skulle värma gott nu.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0