R.I.P ♥ 29/10 - kl: 21.20

Då var det över :( vila i frid min bäste vän ♡ kommer att sakna dig så oerhört :(
Allt gick fort på slutet, skönt att du bara fick somna in, du hade inte ont & det var fridfullt.
Känns som jag inte har några tårar kvar nu då det har varit en lång & tuff resa.
Det var jobbigt att se livet som rann av dig för varje dag som gick men samtidigt är jag glad att jag var där & fick göra din sista resa rofylld.
Du älskade rött så givetvis kläddes du i det, vi tände ljus & satt & tog farväl. . du var så fin, tror du hade fått frid för man såg lugnet i ditt ansikte som om du bara skulle ligga & sova.
Vet nu bara inte hur jag ska kunna gå vidare/vänja mig att du inte är här mer. Love you so murth my friend ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0