Natt 2 av 2 gjord. .

Nu helg & jag är ledig, gött mos :)) Dogsen har fått sig en rejäl morgon promiss redan & natten har varit som den sig bör men dock en aning kallare än igår.Igår var det gött ute med en temperatur på + 13 gr & inatt var det - 2 gr, det är lite skillnad, det växlar fort.Inatt tror jag att nästan alla skogens djur har haft möte för b.l.a. så stod en stor älgtjur med sin stor krona mitt på vägen när vi kom åkandes.Sen såg vi även 3 älgar till under natten + 10 rådjur, 2 grävlingar, 1 hare & 3 rävar.Det finns mycket att se på natten så man får vara på din vakt hela tiden, det blir titt som tätt att man får sätta foten på bromsen.Så man är tacksam att man inte får in älgarna (speciellt) genom rutan & i knät.Dom 2 sista rådjuren såg jag när jag nästan var hemma, hann faktiskt & få upp mobilen & tog några kort, inte dom bästa men dom kom på bild i alla fall.Nu ska det strax bli bingen för lilla mig så till er säger jag GODMORGON & till mig natti natti ♡♥♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0