Leden & arg :(

Har nog varit den pissigaste dagen på evighets evighet, allt annat som varit känns så banalt & urlöjligt just nu :(
Kunde jag ha fyllt en sjö med tårar idag så har jag gjort det redan kan jag lova för besöket på sjukhuset förut blev så hemskt man någonsin kan tänka sig.
Fattar inte varför livet ska vara så orättvist, min vän i vått & torrt har kort tid kvar i livet, ingen, inte ens läkaren vet hur lång tid det är kvar.
Någonstans i skallen säger det att detta inte är sant & att det bara är en mardröm, men tyvärr så vet jag ju att det inte är det, om det ändå kunde vara det.
Sex år har gått i stor ovisshet som sen infunnit lite hopp för att sen övergå in ovisshet igen mm, det har varit en rejäl berg & dalbana med många branta uppförsbackar.. men någonstans har hoppet klamrats sig fast, det har funnits där när det har varit dom hyffsatt bra perioderna.
Nu är det kört, det är kamp mot klockan, önskar jag kunde hänga mig i visaren & ge tiden mer tid :( love you gumman, kommer finnas med hela vägen som jag sagt & ända till slutet <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0