Saknaden av dig..

Skrev en liten dikt till dig idag gumman, du ska veta att det är så jobbigt att veta att du inte är ibland oss längre, det är så svårt att fatta :( det blir till att ta en dag i taget & se vad som händer & sker.
Saknar dig så otroligt mycket bara & det gör så ont & det har bara gått ett par dagar så vet inte hur ska detta gå?
 
LOVE YOU
 
 
✿•*¨`*•✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿
Jag vet inte hur det ska gå när jag
faller genom detta stort svart hål.
Marken under mig blir mjukare för
varje minut.
Smärtan i mitt hjärta kan ingen förstå
som du lämnade efter dig.
Men jag har ett hopp så jag kämpar
mig kvar, försöker greppa livet som
är idag, jag vet ju att vi ses så
småningom en dag.
Men saknaden den gnager den river
för att jag blev lämnad ensam kvar.
✿•*¨`*•✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿

(dikten finns på min FB-sida)

Skriven av:

Länk: Sorg & Kärlek... Änglar visst finns dom..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0