Natt med tankar :p

Suck, suck.. inte blev det värst mycket sömn inatt, låg & stirrade rakt ut i mörkret fram till ca halv fem med tankar som for runt som en studsboll i skallen.
När jag till slut somnade så varade det inte så länge, vaknade igen vid sju & var klar vaken, givetvis så fortsatte tankarna spinna på, har idag ytterligare beslut som ska fattas.
Som om inte det räckte så har jag åkt på någon skit, vet inte vad det är, infuensa, allergi.. kanske?.. ? .. Är är iallafall tät som värsta snorbollen, har ont i kroppen, lite feber?.. behövde inte detta nu oxå.
Ska försöka pallra mig in i duschen & se om det kan ta bort lite skit så kanske man mår lite bättre efteråt, brukar funka ibland :))
Sen är det ju marten här i byn idag fredag & lördag, hade planer på att ta mig en tur med natta gumman & mina mindre prinsessor, men vi får se vad det blir med det.
Känner absolut inte för att gå ut bland folk, mina tjejer får nog klara sig utan mig, eller är det tvärtom måntro, Hm? :))))
Oavsett hur det är så om det är influensan som knackar på dörren är nog det problemet löst oavsett :p
Kramen är er <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0