Lite uppdatering..

Har varit off några dagar, det har varit mycket att göra. Har flängt runt hela Värmland känns det som för att hämta upp grejer från underbara människor som ville bidra.
Nu har ni ingen anning om vad jag giddrar om :p men det är så att jag har hjälpt någon som har hamnat i en svårt sits som jag nämt tidigare.
I lördags så for jag ju runt till olika ställen som resulterade i ca 26 mil innan jag var hemma igen, den resan tog ca 6-7 timmar & igår gjordes en längre tur på ca 53 mil som tog lite mer än 14 timmar.. puh, puh :))
Så halv fyra imorse kröp jag nöjt ner i bingen, hade så ont i både kropp & knopp & var helt utpumpad, men så nöjd med det som gjorts & skänkte en varm tanke till alla underbara människor som varit med & bidragit med allt :))
Så idag när jag till slut vaknade till så ville kroppen inte vara med, den ville inte vakna till liv.
Jag går som en kossa som är halt på alla sina fyra ben, vred ju knät bakåt igår när vi bar grejer så det har känts rejält idag kan jag lova.
Men benet har fått det mesta av dagen i riktigt högläge & kroppen den fick en rejäl duvning massage så kanske jag snart blir människa ändå igen, det är ju ett par dagars ledighet kvar.
Imorgon ska här inget göras mer än att bara vara, sen har vädergubbarna lovat en stor sol & minst 21 gr varmt så här ska det lapas sol, kanske bikin åker på :))
Men nu "Navy CIS".........
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0