Helg :))

Livet är upp & ner just nu, det känns som jag åker en riktig berg & dalbana i hiskeli fart hela tiden som ändrar sig stup i ett.
Men just nu när jag sitter & skriver så känns det ganska ok faktiskt, men för att en timme senare känna stuppet alldeles nära, suck, suck :p
Men just nu som sagt så känns det ganska ok så det är bäst att njuta av dom goda stunderna så länge man kan, sen att solen kikar fram för fullt utanför & gör sig påmind gör ju sitt oxå :))
Det "GILLAS" att den är här & sen att är leeeeedig uppe på det, det skulle egentligen firas med bubbel, haha.. Hoppas nu bara på att värmen stannar & fortsätter som dom lovat underhela  helgen, ska försöka lapa sol i massor & bara göra det jag känner för, inga måsten :))
Hm?.. håller tummarna för att jag håller det där jag sa sist :p
En sak vet jag iallafall det är att mellan skruttan har tjatat hela veckan lång på att få komma hit, vet inte men hon har blitt så otroligt mommo sjuk :)) like, like.
Så givetvis ska hon komma hit, men vi får se om det blir ev i eftermiddag eller imorgon, då ska det bli det en massa mys, snoz & bus, energi förrådet kommer tacksamt att fyllas på & det gillas.
Men nu ska det blir en tur med dogsen, får testa vad långt en orkar :p .. det är så himla gött för dogsen när dom kan få springa av sig lite energ, speciellt energi knippen B.
Bamse gubben han älskar ju att spåra & jaga allt som rör sig, speciellt alla fåglar som rör sig.
Sen när vi kommer tillbaks hem efter några timmar så är han så slut så han sover i timmar, gött för han :)) Ziri gumman hon orkar istället inte så mycket, det blir små etapper vi får ta, men visst gillar även hon att springa/lunka fram fritt, nosa runt,märks på henne att det gör henne gott även om jag  inemellan får jag bära henne eller stanna upp en stund så hon får vila.
Nu ut............ :))))))))))))))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0