Hyffsat bra dag :))

Hunnit med en massa i dag, gött, gött, men tyvärr tog energin slut innan jag hann & sticka iväg som om någon tryckt på en avstängnings knapp, så turen till lokalen fick avstås idag tyvärr, men imorgon görs ett nytt försök när det inte står lika mycket på agendan.
Lyckligtsvis så kom lite av energin tillbaka efter massagen så det gick hyffsat bra för hjärncellerna att kompromissa under mötet som var mycket lyckat, nu är dom nya planerna bestämda, & nytt datum satt till i tidig sommar :))
Lite mer energi blev det även när jag fick mig flera doser i flera omgångar snozanden från mommos prinsessor, det var en som ville att mommo skulle stanna tills hon skulle nattas för det ville hon att jag skulle göra, klart man smälter & håller med :))
Tänk vad dessa småttingar bringar sådan lycka & kärlek så hjärtat ens blir varmt, det lever en länge på :))
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0