Absurt avslut..

Igår när jag hade swichat om till nattsärken & krupit upp i soffan under min goa värmefilt för att i lugn & ro titta på Sofias Änglar så ringer telefonen efter ca en halv timme, ser då att det är från jobbet. Hm?
När jag svarar så får jag reda på att jag är uppsatt på att jobba & dom undrar om jag kommer.. What?..?..?.. "är det inte en fördel att veta när man ska jobba för att kunna komma".
Vad gör man, jo man stassar om snabbt som attan, slänger sig i bilen & åker iväg. Så istället för min lediga, lugna myskväll blev man vaki vaki mycket snabbt absurt.
Men natten blev bra trots omställningen så snabbt, alla skötte sig suveränt hela natten, inget stök, bök eller krångel. Gött i gött gött :))
Men nu ska jag försöka göra mig mer redo för dom kommande skall nätterna, jag börjar med natten i dag. Så först så får det bli lite mat i magen & sen några timmars vila, det blir pricken över i:et.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0