Saknar :(

Då var man hemma igen efter ännu en natt som är gjord, 2 har gjorts så nu återstår 1 till sen så är man långledig, tänk en hel vecka, like, like :))
Men medans jag åkte hemmåt från jobbet förut så kom saknade efter mina 3 sessor som om dom skjutit en pil rakt i hjärtat :( .. uj, uj så jag längtar efter dom, saknar dom så in i bomben :p
Dom for ju till Danmark igår på semester med 70 pers från ungarnas pappas sida.
Men skruttorna ringde faktiskt från Göteborg runt åtta tiden igår morse & dom var så uppspelta så, dom skulle ju snart få stiga på båten som skulle ta dom till Danmark, det var spännande.
Men dom var ju bara tvungna att få prata/berätta lite för mommo/fammo innan dom skulle åka iväg, detta var ett stort äventyr för dom, samtalet det värmde gott i ens hjärta det :))
Jag som är ledig hela veckan har nu inga sessor som kan komma hit & förgylla dagarna :p .. blir till att ta igen det rejält när dom kommer hem.
Ja, ja det är bara att gilla läget, nu ska det bli några mackor som ska få landa i magen sen får det bli bingen några timmar.
Så nu ni alla ni som börjar vaknar till liv önskar jag en riktigt GOD MORGON :))
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0