Ogillar allt just nu..

Min kamp fortsätter med off-knappen som tyvärr ej går att stänga av :( .. Har heller inte kunnat sova mer än max 2 timmar inatt, kanske det beror på att jag låg så mycket igår, tycker inte det borde göra det när jag inte sov mer än någon timme jämfört med dom timmar jag låg i ryggläge under dagen, men, men :p
Pricken på I:et är att nu tror jag att jag håller på & få feber oxå, har även lite ont i halsen, suck, suck.
M var sjuk hela förra vecka så det är väll egentligen kanske inte konstigt när kroppen redan fajtas med en massa monster.
Ja det är bara att gilla läget & vänta & se, vill bara göra så mycket, den känslan & frustationen över att inte kunna göra det man vill blir väll större & starkare när man inte kan :p
kanske ska försöka få något i magen iallafall, igår blev det inget alls, glömde totalt bort det, var inte hungrig ens :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0