Hemma.

Har precis kommit hem men har redan hunnit krypit ner i sängen, gött, gött :))Tänkte hinna med ett blogginlägg innan jag sluter dom blå.Bloggande blir det ju så mycket mindre med när jag jobbar tyvärr.Känslan om hoppet som jag skrev om för några dagar sedan fick inte hänga kvar så värst länge tyvärr.. då när jag berättade att jag inte hade mått så bra ända in i själroten på jag vet hur länge men gjorde det den dagen.Det var många bitar som föll på plats, jag njöt & sög i mig den känslan för fullt :))Tyvärr så raserade "någon" den bara efter ett dygn igen :p Har försökt ändå att hålla den kvar, har inte lyckats helt men den hänger & svajar & jag försöker greppa tag i den igen.Nu ska jag i alla fall stänga dom blå & dra igång snarkmaskinen & se om den kan infinna sig tills jag vaknar. Önskar er alla en underbar dag medans jag själv drar mig in i dimmans värld :) ♥♡♥♡♥ Zzzzz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0