Om det fanns en "STOPP knapp" ändå..

Vette kuttsingen vad det är som händer längre, kroppen är i uppror på alla tänkbara sätt, den skriker verkligen efter hjälp.
Har fortfarande så ont om än inte ännu ondare i nacken än förut, för nu har det även gått ut i axlarna & ner bak på ryggen vidare ner under skuldrorna.. ont, ont, suck, suck..
Och sen ska vi inte prata om den där förbenade skallebanken då som hela tiden ligger så fint i sitt bakhåll & påckar på hela tiden.
Sen som om inte det räckte så sover jag runt 14 - 16 timmar om dygnet sen några veckor om jag inte jobbar förståss   ;( ... fattar inte det faktiskt, sov ju inte så mycket som barn eller i tonåren ens.
Sen har det ifrån nacken t.o.m. börjat påverka synen, den har blivit som om jag ser igenom någon slags dimma eller ett riktigt tjock glas & sen känns det som jag själv är i någon slags bubbla, jag ser & hör men det är som om jag vore en åskadare på långt avstånd.
Det är som om hjärnan kämpar förbrilt att få ner kroppen i någon sorts dvala som skydd.
Egentligen så vet jag ju vad allt egentligen beror på, kroppen får ingen vila, ingen tid att stanna upp & samla nya krafter.
En säger till sig själv att allt blir nog lugnare snart & så kör en på så dag efter dag tills det blir veckor som blir månader :p
Tänk vad enkelt det vore om det fanns en sådan där "STOPP knapp" att använda när det behövs, oj vad vad bra det skulle vara.
Men det är ju som så att stopp knappen är ju en bara "själv" men det är lättare sagt än gjort att trycka på den när ekorrhjulet bara snurrar fortare än man hinner blinka..
Det tråkiga är eller kanske det är bra ?? det är att jag iallafall har kommit så långt att jag är medveten om att det är ett problemet, men det tråkiga är att jag inte har kommit på hur jag kan stoppa det än!
Nu är jag iallafall leeeeeedig i hela 6-7 dagar, inte fy skam :)) .. kanske jag har hittat stopp knappen ändå, håller tummarna för det.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0