Dax att dra sig till sängen..

Riktigt fin dag idag med men lika kall tyvärr - 16 gr :p .. Natten har gått bra, allt flöt huffsat bra, men mycket kläder fick en ha på.. "don´t like the winter".
Nu har jag iallafall landat hemma sen en timme tillbaka ca, men har inte kommit i säng än & klockan är strax halv tolv.
Det blev att jag åkte direkt efter jobbet till lill-skruttan, väkte henne & det var en glad liten skrutt som kikade med sina trötta ögon på mig i mörkret, när hon förstod att det var mommo som satt på sängkanten & inte mamma så slängde hon sig runt halsen på en :))
Sen blev det fart, filmys en liten stund innan vi satte oss & myste med frukost ihop, min minsta lillskrutt vaknade hon med så allt blev ett enda mysande & snosande, like, like :))
Sen fick smöla sätta fart med att göra iordning sig för givetvis ville hon att mommo skulle skjussa henne till dagis :)) så givetvis blev det som hon önskade.
Så som sagt så nu är jag hemma, ska inta sängen strax för att Zzzzzzzz :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0