2013-01-01 .. årets första dag..

Då har snart årets första dag gått till ända. Igår firades det ju med dom mina. Det var en kväll som var lyckad på alla sätt & vis, god mat, det var bara att sätta sig till ett dukat bord, alla var glada.
Skruttorna dom var så uppspelta till 1000, dom hade vilat lite under dagen för att orka vara uppe till sent denna kväll.
Givetvis blev det även lite smällare med vilket jag mycket gärna hade klarar mig utan :p men, men, där får inte jag bestämma tyvärr :p
Sen spelades det bowling till "Kinect" samt golf, S hon golvade grabbarna så det skrek om det, boys you are so "dåliga förlorare" :))
Sen någon timme efter 12-slaget så börjarde knoddarna att bli så trötta så vi började droppa av en efter en.
Minsta skruttan skulle sova kvar så det blev en himla massa mommo snos, tur för mig det :))
Dessvärre så sov hon mycket dåligt under natten då hon var så tät i näsan, det blev inte så mycket sömn varken för henne eller mig.
Senare idag, under eftermiddagen så skulle Natta ta bussen till till Mariestad, hon skulle hälsa på "Poffe". Men först så var vi en sväng till Fanny där hon står nu under jul lovet, Fanny har fått jul lov hon med då Natta måste återhämta sig efter olyckan.  Men vi håller tummarna för att vi ev någon dag till veckan kan gå ut & tömköra henne iallafall.
Sen for vi vidare in till stan för att lämna Natta på buss stationen. Nu var vi så hungriga jag & M så vi for iväg för att käka, tror ni det var något öppet eller :p
Nop, det kunde man ju ha förstått egentligen, så det blev en burgare på Max, det var verkligen inte det man var sugen på, men, men vad gör man när magen skriker.
När magen fått sitt så gjorde vi ett besök hos svärföräldrarna & hälsade på, där fick vi fika :)) under tiden vi var där så fick jag så in i bomben ont i magen, det körde som knivar, blev skyttetrafik till toan för min del, mådde inte alls bra.
Det blev att bege sig hemåt, väl hemma så blev det även där en massa besök under dom närmsta timmarna, magen var totalt i kaos... suck, suck.
Så ryggläge & en massa besök på toan har varit min sysselsättning sedan vi har kommit hem, nu har det lugnat ner sig lite granna men jag har fortfarande jävelusiskt on i magen, samt att det ömmar som attan.
Vette kuttsingen om det var Max burgaren jag blev så dålig av eller ej, måste ha varit det, dröjde knapp en halvtimme efter jag åt den så satte det igång :(
Ja, ja, allt skit ska ju vara på ett ställe, så hit med det bara :P
Nu ska jag åter inta soffan en stund :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0