Så var det med den sömnen ;p

Suck, suck :p .. tänk att folk inte kan ta hänsyn alls, fattar inte vad som är så svårt.. grrrrrr !!!
Efter en natt som denna så behövdes verkligen vilan & sömnen som aldrig förr... gahaaaaaaa :(.
Blev väckt typ 7 - 8 ggr av att någon som ihärdigt knackat på dörren vilket resulterade i att hundarna skällde för fulla muggar varje gång när dessa återkommande besök med knackning kom under några timmar med jämna mellanrum :(
Jag var som i en djup dvala i min egen lilla värld där sömnen bara existerade, orkade verkligen inte masa mig upp för att kolla vem det var ens utan hoppades bara på att knackningarna skulle upphöra.
Så efter Max några sönder ryckta timmars vila så var det bara att ge upp, insåg att det inte var någon ide att försöka längre.
Så här sitter jag nu måttligt frustrerad & frånvarande med en liten trötthets huvudvärk som gör sig påmind :(
Blir till att invänta massagen som jag ska på klockan fem i eftermiddag, tackar gud för att jag har den att se fram emot, efter den så går jag nog ner i balans igen & somnar kanske gott i kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0