Rast..

Då har man varit in på en lien rast nu då, den tillbringade jag faktiskt i soffan då gallan tyvärr gjorde sig påmind igen :p

Avstod att äta något, har ingen lust med att det drar igång något sådant under natten, räcker med natten som var då jag ändå låg i min säng.

Men iallafall medans jag låg på soffan så kom jag på en sak, att det är över 2 år sedan nu som jag slutade röka, började då räkna lite, det visade sig att det faktiskt har gått hela 2 år & 1 månad & 796 dagar & 20 719 timmar. Måste faktiskt säga hurra, hurra för mig, j_ _ _ _ _t bra gjort, en sak är säker, jag kommer aldrig i hela mitt liv falla tillbaka till att börja igen.

Det som känns som ännu ett + är att under denna tid så har jag inte haft ett enda sug eller en enda tanke på att jag ska testa, vilket känns så otroligt skönt :))

Nu ut & göra sista rycket ute i natten :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0