Ny dag:))

Blev inget mer bloggande igår, fick besök av min andra knodd så det blev full rulle hela dagen ute som sedan fortsatte inne med både lek & mattime, & bilder kunde jag heller inte lägga in då något hänt med minneskortet.
Det på åvan sidan på minnes kortet har släpt lite & det tjeckar sig fast när jag försöker ta ut det :(
Senare på kvällen blev det mys med en ny disneyfilm som gick på tv:en, om 2 blåa papegojor, den var bra & tjejerna var supernöjda :))
Mellan skruttan låg över även inatt, den äldsta hon ville allt sova hos pappa :)) .. men hon kommer över snart & då är det full rulle på dom små igen.
Jag själv försöker kurera mig med lite frukost & en massa vätska så skallebanken som kom under natten kan ge med sig förhoppningsvis :p .. nu rygglägge en stund på soffan.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0