Däckad :p

Idag var det ett besök till reumatalogen för Nathalie, fick ju för några veckor sedan söka oss till akuten då hon blev så dålig igen, så en remiss skickades dit direkt :(
När vi var på väg till CSK i morse så såg jag världens störtsa svarta rökmoln som var som ett berg som växte sig högre & högre upp mot himlen.
Konstaterade att det måste brinna någonstans i närheten av CSK, innan vi hann fram så hade poliserna börjat att dirigera om trafiken från sjukhuset, vi fick ta en rejäl omväg.
Tillslut var vi framme & jovisst brann det, det brann i nybygget bakom sjukhuset vid förlossning, det hade tydligen börjat brinna i isoleringen.
Efter besöket på sjukhuset så skulle jag ha besökt en god vän & lämnat av lite grejer till henne men dom hade ringt återbud, stängt av alla besök på/till sjukhuset p.g.a. branden (vi hade tydligen tur som redan hann komma in för medans vi satt i väntrummet så ringde dom från avdelningen till min tele för att avboka Nattas tid men vi var redan inregisterade så vi klarade oss) annars hade vi åkt från Molkom & Natta tagit ledigt i onödan, så vårt besök rog dom som vanligt.. så lite tur i elendet hade man :))
Det jag skulle komma till i alla fall var att när jag väl var hemma efter alla timmar i stan så var jag så slut så att jag stöp i säng, vet inte vad det är med kroppen men orkar ingenting längre :p
Sov i nästan 4 timmar så nu sitter jag här mitt i natten & shappar lite både på datorn & slö tittar på tv, klockan är snart halv ett så får väll se när dom blå inte orkar längre.
Kanske återkommer jag en sväng till sen det lär den vise se annars så dyker jag upp i morgon :))
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0