Morn, morn :))

Då var man hemma igen, ännu en natt gjord, like, like.. nu återstår det en till sen är man ledig en för att sen göra ytterligare tre till :p .. Jobba 2 nätter med fullmåne både känns & märks kan jag lova.
Men som sagt nu är man hemma, dogsen har redan  fått sin morgon prommis & frukosten har dom gluppsat i sig med god aptit.
Hann även med när vi var ute att fånga våren i rabatten igen, den kommer, den kommer :)) .. & vädret ser lovande ut med en sol som gillas.
Nu är det då min tur att få lite frukost i magen & sen ska dom blå slutas medans snarkmaskinen ska dras igång :))
Så ha en bra dag ni där ute medans jag intar min dvala :)) natti natti..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0